Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych
Informacje dotyczące tego, dlaczego i w jaki sposób przetwarzamy i chronimy Twoje dane osobowe
Nasza wzajemna komunikacja jest elektroniczna. Celem naszej komunikacji jest zapewnienie Ci dostępu do wszystkich potrzebnych informacji dotyczących handlu na giełdzie. Masz do dyspozycji darmowe newslettery, za pośrednictwem których informujemy Cię o nowościach, akcjach, kursach itp. Wysyłamy do Ciebie tylko te wiadomości, o których sądzimy, że będą Cię interesować. Jako nasz kolega, klient, subskrybent newsów i jednostka odwiedzająca nasze strony internetowe podajesz nam swoje dane osobowe. Chronimy Twoje dane i Twoją prywatność. Oto przegląd zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych, jak również zasad i praw, które masz w związku z GDPR (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
Kto jest zarządcą?
pro investory s.r.o., Karlovo náměstí 5, Praha 2, IČ: 24170321, DIČ: CZ24170321, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Sądzie Miejskim w Pradze, sekcja C, plik 185188. Dla osób zainteresowanych tradingiem i giełdą oferujemy imprezy edukacyjne i kursy online, znajdujące się na stronie internetowej finakademia.pl. Linki do programów, seminariów, webinariów, kursów i artykułów można również znaleźć na powiązanych stronach tematycznych. Oświadczamy, że jako zarządca Twoich danych osobowych przestrzegamy wszystkich zobowiązań wymaganych przez obowiązujące prawo, w szczególności przez Ustawę o ochronie danych osobowych i GDPR.
Dane kontaktowe
Jeśli chcesz się z nami skontaktować podczas przetwarzania Twoich danych, napisz pod adres info@finakademia.pl.
Oświadczamy
Oświadczamy, że jako zarządca Twoich danych osobowych przestrzegamy wszystkich zobowiązań wymaganych przez obowiązujące prawo, w szczególności przez Ustawę o ochronie danych osobowych i GDPR, czyli:
- będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe tylko na podstawie ważnej przyczyny prawnej, w szczególności uzasadnionego interesu, realizacji umowy, zobowiązania prawnego lub zgody,
- na podstawie art. 13 GDPR przestrzegamy zobowiązania informacyjnego jeszcze zanim zaczniemy przetwarzać dane osobowe,
- umożliwimy Ci i wesprzemy Cię w egzekwowaniu Twoich praw wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych i GDPR.
Zakres danych osobowych i cele
Przetwarzamy dane osobowe, które sam nam podajesz, z następujących powodów (w celu spełnienia tych celów):
- świadczenie usług, realizacja umowy: Twoich danych osobowych w zakresie: informacje rozliczeniowe, adres e-mail, numer telefonu, ewentualnie adres korespondencyjny bezwzględnie potrzebujemy w celu realizacji umowy (na przykład wysłania danych dostępu do sekcji członkowskiej kursu, wysłania kursu online, dostępu do forum dyskusyjnego, dostarczania materiałów szkoleniowych itp.).
- prowadzenie księgowości: Jeśli jesteś klientem, to Twoich danych osobowych (informacji rozliczeniowych) bezwzględnie potrzebujemy w celu przestrzegania ustawowego obowiązku wystawienia i ewidencji dokumentów podatkowych.
- wysyłanie informacji - wysyłanie newsletterów: Twoje dane osobowe (e-mail oraz imię i nazwisko), płeć, co kilkasz w e-mail i kiedy najczęściej je otwierasz, wykorzystujemy w celu terminowego i prawidłowego dostarczania wiadomości biznesowych. Jeżeli jesteś naszym klientem, to robimy tak z uzasadnionego powodu, ponieważ zakładamy, że interesują Cię nowości od nas, przez okres czasu w długości 5 lat od ostatniego zamówienia. Jeżeli nie jesteś naszym klientem, to wysyłamy do Ciebie informacje i wiadomości tylko na podstawie Twojej zgody, na okres czasu w długości 5 lat od jej wyrażenia. W obu przypadkach możesz cofnąć tą zgodę korzystając z linku, który można znaleźć w każdym e-mailu, który do Ciebie wysyłamy.
- Jeśli natrafimy na ciekawą pracę kogoś innego, to chętnie ją w e-mailu polecimy. Oczywiście możesz cofnąć tą zgodę za pomocą linku, który można znaleźć w każdym e-mailu, który do Ciebie wysyłamy. Tylko za Twoją zgodą możemy wykorzystać Twój adres e-mail na przykład w celu remarketingu i kierowania reklamy na Facebooku, przez okres czasu w długości 5 lat od wyrażenia zgody. Zgodę możesz oczywiście kiedykolwiek cofnąć za pośrednictwem naszych danych kontaktowych.
- dokumentacja fotograficzna i nagrania wideo z seminariów: Podczas zajęć na żywo - seminariów, spotkań, szkoleń itp. - kręcimy wideo lub dokumentację fotograficzną. Zdjęcia i filmy są wykorzystywane zwłaszcza w materiałach dokumentacyjnych i promocyjnych, szczególnie na naszej stronie internetowej. Film jest przeznaczony dla uczestników w celu oglądania. Jeżeli nie chcesz być na filmach, to skontaktuj się z nami przed zajęciami na żywo.
Dane osobowe użytkownika przechowujemy na czas trwania przedawnienia, chyba że prawo przewiduje dłuższy okres czasu na ich przechowanie lub w konkretnych wypadkach nie stwierdziliśmy inaczej.
Cookies
Podczas przeglądania naszych stron internetowych i odwiedzania sekcji członkowskich rejestrujemy Twój adres IP oraz to, jak długo pozostajesz na stronie i z której strony przychodzisz. Korzystanie z plików cookies w celu mierzenia ruchu na stronie i dostosowania jej wyglądu uważamy za uzasadniony interes administratora, ponieważ wierzymy, że pozwoli nam to zaoferować jeszcze lepsze usługi.
Pliki cookies do kierowania reklamy będą przetwarzane tylko za Twoją zgodą.
Nasze strony internetowe możesz przeglądać również w trybie, który nie umożliwia gromadzenie danych osobowych. Używanie plików cookies możesz na swoim komputerze wyłączyć.
Zabezpieczenie i ochrona danych osobowych
Chronimy dane osobowe w najszerszym możliwym zakresie przy użyciu nowoczesnych technologii, które odpowiadają poziomowi rozwoju technicznego. Chronimy je tak, jakby były nasze własne. Przyjęliśmy i korzystamy ze wszystkich możliwych (obecnie znanych) środków technicznych i organizacyjnych, które zapobiegają niewłaściwemu wykorzystaniu, uszkodzeniu lub zniszczeniu Twoich danych osobowych.
Przekazywanie danych osobowych stronom trzecim
Do Twoich danych osobowych mają dostęp również nasi pracownicy oraz współpracownicy.
W celu zapewnienia niektórych usług, których nie jesteśmy w stanie dostarczyć sami, korzystamy z usług i aplikacji podmiotów, które specjalizują się w danej dziedzinie i działają zgodnie z GDPR.
Chodzi o dostawców następujących platform:
- SmartSelling a.s. - SmartEmailing, MioWeb, FAPI
- Facebook - FB pixel
- Google - Google Analytics
- GOPAY s.r.o. - bramka płatnicza
- doradcy księgowi i podatkowi,
- dostawcy usług IT i hosting, w tym chmur danych,
- usługi asystenckie do wsparcia klienta,
- dostawcy bramek płatniczych (dostawcy kart płatniczych),
- prawnicy,
- dostawcy usług drukarskich i pocztowych,
- partnerzy współpracujący z nami w specjalnych akcjach dla klientów,
- dostawca aplikacji do komunikacji, strony internetowej i fakturowania,
- dostawca aplikacji do komunikacji za pośrednictwem e-mail oraz do wsparcia klienta.
Możliwe, że w ramach ulepszenia naszych usług oraz uproszczenia obsługi w przyszłości skorzystamy z usług lub aplikacji innych dostawców. W takim przypadku będziemy mieć takie same wymagania dotyczące zabezpieczenia i jakości przetwarzania danych, jak mamy na siebie.
Przekazywanie danych poza Unią Europejską
Dane przetwarzamy wyłącznie na terenie Unii Europejskiej lub w krajach, które zapewniają odpowiedni poziom ochrony na podstawie decyzji Komisji Europejskiej.
Twoje prawa w związku z ochroną danych osobowych
W związku z ochroną Twoich danych osobowych masz wiele praw. Jeżeli zechcesz skorzystać z któregoś z tych praw, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu e-mail info@finakademia.pl.
Masz prawo do informacji, które obejmuje już tą stronę z informacjami dotyczącymi zasad przetwarzania danych osobowych.
Dzięki prawu do dostępu możesz kiedykolwiek się z nami skontaktować i domagać się udostępnienia informacji dotyczących tego, które z Twoich danych osobowych przetwarzamy i dlaczego tak robimy, a my wyślemy je do Ciebie do 30 dni.
Jeżeli dojdzie do zmian lub okaże się, że Twoje dane osobowe są nieaktualne lub niekompletne, to masz prawo do ich uzupełnienia lub zmiany.
Z prawa do ograniczenia przetwarzania możesz skorzystać wtedy, kiedy się domyślasz, że Twoje dane nie są przetwarzane w prawidłowy sposób, są przetwarzanie nielegalnie, jednak nie chcesz je usunąć lub jeśli wyraziłeś sprzeciw wobec ich przetwarzania.
Możesz ograniczyć zakres danych osobowych lub celów ich przetwarzania (na przykład za pośrednictwem anulowania subskrypcji mailów lub newslettera ograniczasz jeden z celów ich przetwarzania, mianowicie cel wysyłania informacji biznesowych).
Prawo do przenoszenia. Jeżeli zechcesz przenieść Twoje dane osobowe do kogoś innego, to postępujemy tak samo, jak w przypadku wykorzystania prawa do dostępu - z tą różnicą, że te informacje dostarczymy Ci w postaci czytelnej dla maszyn. W takim przypadku potrzebujemy przynajmniej 30 dni.
Prawo do usunięcia (do bycia zapomnianym). Kolejnym z Twoich praw jest prawo do usunięcia (bycia zapomnianym). W takim przypadku usuwamy wszystkie Twoje dane osobowe z naszego systemu oraz ze systemów wszystkich naszych współpracowników. Do zrealizowania prawa do usunięcia potrzebujemy 30 dni.
W niektórych przypadkach jesteśmy związani zobowiązaniem prawnym i na przykład musimy prowadzić ewidencję faktur w terminie wyznaczonym przez prawo. W takim przypadku usuniemy dane osobowe, których nie wymaga żadne inne prawo. O zakończeniu usuwania powiadomimy Cię e-mailem.
Skarga do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeżeli uważasz, że w związku z przetwarzaniem Twoich danych nie postępujemy zgodnie z prawem, masz prawo do złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wolimy jednak, abyś najpierw poinformował o tym nas, żebyśmy mogli coś z tym zrobić i rozwiązać możliwe problemy.
Anulacja subskrypcji newsletterów oraz ogłoszeń biznesowych. E-maile z inspiracją, artykułami lub produktami i usługami wysyłamy do Ciebie, jeżeli jesteś naszym klientem i wyraziłeś na to zgodę. Jeżeli nie jesteś naszym klientem, to wysyłamy do Ciebie te e-maile tylko na podstawie Twojej zgody. W obu przypadkach możesz przestać subskrybować nasze e-maile klikając na do tego przeznaczony link, który znajdziesz w każdym z nich.
Poufność
Nasi pracownicy oraz współpracownicy, którzy pracują z Twoimi danymi osobowymi, są zobowiązani do zachowania poufności o Twoich danych osobowych oraz o środkach ochrony, których ujawnienie naraziłoby ich bezpieczeństwo. Ta poufność obowiązuje nawet po zakończeniu naszej współpracy. Bez Twojej zgody nie będziemy przekazywać Twoich danych osobowych żadnym stronom trzecim.
Te zasady przetwarzania danych osobowych są ważne od 1. 5. 2018 roku i są integralną częścią Zasad handlowych